Elevator-talen – udvidet udgave
– hár du allerede fået din grundlæggende elevator-tale på plads – læs evt. herom – Her …
– så er du nået ganske langt, og dermed at du måske også er klar til at kunne gøre din elevator-tale ´skarpere´ og præsentere den i en ´udvidet udgave´
– i den udvidede udgave af elevator-talen er præsentationen af dine ydelser tydeligere og skarpere, dvs. at dit budskab fremstår mere klart og præcist.
– dette kan du fex gøre ved at tilføje ordet ´helst´ i H-modellen, som flg. :
HVAD – Hvad tilbyder jeg – helst ?
HVEM – Hvem tilbyder jeg – helst – mine ydelser/produkter til ?
HVOR – Hvor tilbyder jeg – helst – mine ydelser/produkter – geografisk ?`
HVORLEDES – Hvorledes tilbyder jeg – helst – mine ydelser/produkter ?
– samt, et par andre muligheder du også kan overveje :
HVAD III – Hvad er jeg bedst til ?
– dvs, hvad er mine niche-kompetencer/unique selling points ?
HVEM II – Hvem vil jeg gerne møde ?
– dvs, hvilken beslutningstager/beslutningstager-profil, helt konkret,
vil jeg allerhelst kunne få en aftale med
– gør dét – prøv dét – fordi, det virker … !
– og, har du selv nogle erfaringer hermed, så hører jeg gerne herom –
– det første indlæg om Elevator-talen kan du læse om – Her …
Dann Sommer
Personlig Coach & Mentaltræner
Personlig Coaching, Telefon-Coaching & Skype-Coaching