Elevator-talen – udvidet udgave

– hár du allerede fået din grundlæggende elevator-tale på plads  – læs evt. herom – Her …

– så er du nået ganske langt, og dermed at du måske også er klar til at kunne gøre din elevator-tale ´skarpere´ og præsentere den i en ´udvidet udgave´

– i den udvidede udgave af elevator-talen er præsentationen af dine ydelser tydeligere og skarpere, dvs. at dit budskab fremstår mere klart og præcist.

– dette kan du fex gøre ved at tilføje ordet ´helst´ i H-modellen, som flg. :

 

HVAD – Hvad tilbyder jeg – helst ?
HVEM – Hvem tilbyder jeg – helst – mine ydelser/produkter til ?
HVOR – Hvor tilbyder jeg – helst – mine ydelser/produkter – geografisk ?`
HVORLEDES – Hvorledes tilbyder jeg – helst – mine ydelser/produkter ?

– samt, et par andre muligheder du også kan overveje :

HVAD III – Hvad er jeg bedst til ?
         – dvs, hvad er mine niche-kompetencer/unique selling points ?
HVEM II  – Hvem vil jeg gerne møde ?
         – dvs, hvilken beslutningstager/beslutningstager-profil, helt konkret,
           vil jeg allerhelst kunne få en aftale med

– gør dét – prøv dét – fordi, det virker … !
– og, har du selv nogle erfaringer hermed, så hører jeg gerne herom –

– det første indlæg om Elevator-talen kan du læse om – Her …

 

Dann Sommer

Personlig Coach & Mentaltræner

Personlig Coaching, Telefon-Coaching & Skype-Coaching 

Web: www.dann-sommer.dk