Referencer samt udtalelser fra kunder

Vi ved det jo faktisk godt. Meget ofte køber vi på anbefaling fra andre – og det gør vores kunder også! Så derfor skal vi gøre det nemt for vores egne kunder at se, hvad andre mener om vores produkter og vores virksomhed.
Vi skal have referencer og udtalelser fra kunder på vores hjemmeside.

Min nabo her i kontorhotellet i Havnegade 39 i København hedder Benjamin og han har virksomheden Customer Sense, som arbejder med optimering af e-handel. Han fortæller, at noget af det første besøgende på en hjemmeside gør, er at checke referencer og udtalelser fra andre kunder.
Og det har naturligvis fået mig til at beslutte, at nu vil jeg også have kundeudtalelser på min hjemmeside.

Det kom så faktisk lidt bag på mig, at jeg syntes, at det var noget grænseoverskridende at skulle bede kunder om udtalelser. De har jo travlt og kan man virkelig bede dem om det – og alle de ting, man kan tænke i den forbindelse. Men jeg tog mig sammen og gjorde det – og det har været dejligt at opleve, hvor gerne mine kunder vil udtale sig positivt. Men jeg har altså også fantastisk gode kunder :-)

3 spørgsmål til dig:

  • Hvordan er det på din hjemmeside?
  • Har du referencer og udtalelser?
  • Og hvordan har du det med at spørge dine kunder om udtalelser?

Ja, jeg ved det godt – jeg har kun referencer på min hjemmeside. Men lige så snart min nye hjemmeside er klar, så er der også udtalelser fra kunder med.

De bedste salgshilsener
Jytte Hollender
www.hollender.dk