Nu blir jeg snart butiksejer!
For 1 ÅR siden købte jeg hos ab-webshop, der havde brochurer med på Mikronetkonferencen2005, en webbutik. Jeg fik en personlig og grundig instruktion i , hvordan jeg lagde mine varer ud, og så er der gået 12 måneder!!
Jeg har simpelthen ikke haft tid til at udvide mit businessområde på netop dette felt, selv om butik-skabelonen lå fiks og færdig, og i udfyldt form kan hjælpe mig , ikke alene med at sælge varerne hurtigere, fordi det hele ordnes online, men fordi det også ville spare mig for selv at fakturere. Det kunne jeg spare ret meget tid, såvel som penge ved at automatisere.
Men jeg har hele tiden synts, det var mig selv, der skulle gøre det – altså indtaste alle varerne, så jeg var sikker på, at de lå rigtigt, kostede det rigtige etc etc.
“Selvgjort er velgjort.”
Men sikke en hæmsko! Da der var gået 11 måneder, indså jeg, at jeg måtte have hjælp, og fandt endelig en studentermedhjælper, der mod rimelig lav betaling ville indtaste helt slavisk alle de date, der var tilgængelige.
Det er nu gjort, TA-DA!
Men, tilbage står at jeg
a) liiiige retter i opsætningen på de få prisfejl, der er
b) får en aftale med banken om at tilknytte et Dankortbetalingsmodul
Så lur mig, om ikke der går nogle måneder endnu.
Min ambition er at åbne, så jeg når at få julesalget med, men min forhistorie tyder ikke på, at det blir 07, men snarere 08, ikke!?
Nå, anyways – hvis nogen har erfaringer med at oprette dankortmoduler hos en bank, så sig lige til. Er der fælder, man skal tage højde for, eller er det piece of cake ?
Jeg skal nok vende tilbage og sige, hvad butikken handler om, når den er åbningsklar.